خیلی ها هیچ وقت پولدار نمی شوند. می دانید چرا؟ چون آموزش ندیده اند. ما میتوانیم شرایط مالی شمارا سریع و آسان تغییر دائمی دهیم. بااستفاده از محصولات رایگان ما جزء 10درصد افراد موفق دنیا شوید. موفقیت راه دارد و ما این راه را به شما نشا ن خواهیم داد.

محل لوگو

۱۰ کتاب برتر کسب و کار که همه باید بخوانند


۱۰ کتاب برتر کسب و کار که همه باید بخوانند

 

برای موفقیت باید این سری کتاب برتر کسب و کار را بخوانید!

زندگی پر از تجربیاتی است که ما با خود داریم. از هر تجربه‌ای هم موفقیتی کسب کرده‌ایم یا شکست خورده‌ایم. این تجربیات در زمینه‌های مختلفی مانند: کار، خانواده، تحصیل و … دسته بندی می‌شوند. یکی از زمینه‌هایی که شاید تأثیر بیشتری روی سایر زمینه‌ها دارد زمینه‌ی کار و درآمد یا بهتر بگوییم کسب و کار است. مجبور نیستیم خودمان شکست‌های مختلف را تجربه کنیم تا موفق شویم، می‌توانیم از تجربیات دیگران هم استفاده کنیم. پس بیایید با ۱۰ کتاب برتر کسب و کار برای تضمین موفقیت شما نوشته شده آشنا بشیم.

۱۰ کتاب برتر کسب و کار که همه باید بخوانند

 

۱. بیندیشید و پولدار شوید!/ ناپلئون هیل

بهترین زمان برای خواندن این کتاب بعد از پایان دبیرستان بوده و زمانی است که می‌خواهید دید بازتری نسبت به کسب ثروت داشته باشید. کتاب بیندیشید و پولدار شوید پایه و اساس تمام کتاب‌های موفقیت در کسب و کاری است که نوشته شده‌اند. هرچند این کتاب کاملاً برای موفقیت مالی نوشته شده است اما به گفته‌ی هیل می‌توان از روش معرفی شده در آن برای موفقیت در همه‌ی زمینه‌ها استفاده کرد. این شاهکار که کتاب برتر کسب و کار است حاصل ۲۰ سال مطالعه‌ی افراد موفق توسط هیل است!

 

۲. راز/ راندا برن

اگر تازه شروع به خواندن کتاب‌های خودیاری کرده‌اید این کتاب را هم حتماً بخوانید. کتاب راز روی طرزفکر کار می‌کند و به همین دلیل هم در بین ده کتاب برتر کسب و کار و موفقیت مالی است. کتاب را بخوانید یا مستند راز را نگاه کنید مطمئنا تأثیرش را متوجه خواهید شد.

 

۳. پدر پولدار، پدر بی پول/ رابرت کیوساکی

زمانی که آماده آغاز مسیر کسب و کارتان هستید این کتاب را بخوانید. به نظر می‌رسد تمام جامعه‌ی کسب و کار بر این باورند که کتاب پدر پولدار، پدر بی پول یکی از بهترین کتاب‌های نوشته شده برای فهمیدن مفاهیم سرمایه گذاری، ثروتمندی، دارایی و جریان مالی است.

۴. هفته کاری ۴ ساعته/ تیموتی فریس

هروقت فکر می‌کنید عمرتان دارد همینطوری می‌رود و نیاز به شروع تازه‌ای دارید این کتاب را بخوانید. این کتاب تفکر مستقلی از موقعیت را مورد بررسی قرار می‌دهد. در این ایده شما تمام دنیا را سفر می‌کنید، بیشترین استفاده را از زندگی خود می‌برید و همزمان کسب ثروت می‌کنید. میلیاردر شدن هیچگاه به آسانی امروز نبوده و کتاب هفته کاری چهار ساعته قدم بزرگی برای رسیدن به این هدف است. هفته کاری ۴ ساعته از کتاب‌هایی است که هرچندوقت یکبار می‌آیند و هرچیزی که سایرین به شما یاد داده‌اند را دوباره از نو معنی می‌کنند.

 

۵. تند راهه ی میلیونر/ ام جی دمارکو

بلافاصله بعد از اینکه کتاب هفته کاری ۴ ساعته را خواندید این کتاب را هم بخوانید. این کتاب داستان زندگی دمارکو را بیان می‌کند و استراتژی‌های برتر را برای موفقیت مالی معرفی می‌کند.

۶. قدرت عادت/چارلز داهیگ

اگر عادت‌هایی دارید که مدام شما را از عمل کردن به برنامه‌هایتان عقب می‌اندازند حتماً این کتاب را بخوانید. در این کتاب داهیگ شکل گیری عادات را به‌صورت علمی بررسی می‌کند و به شما شیوه‌هایی را معرفی می‌کند تا آن‌ها را در جهت موفقیت خود تغییر دهید.

۷. استارتاپ ۱۰۰ دلاری/ کریس گیلبو

یکی از کتاب‌هایی که واقعاً لیاقت بودن در فهرست ده کتاب برتر کسب و کار را داشت کتاب استارتاپ ۱۰۰ دلاری است. استارتاپ‌های زیادی هستند که با کمترین سرمایه کار خود را شروع کرده و تا حدود زیادی نیز موفق بوده‌اند. با خواندن این کتاب با تعداد زیادی از این استارتاپ‌ها آشنا خواهید شد.

۸. راهبی که فراری‌اش را فروخت/ رابین شارما

هروقت کسب و کار خودتان را راه انداختید، به موفقیت مالی رسیدید و همه چه عالی بود اما باز هم در زندگی خود احساس رضایت نمی‌کنید این کتاب را بخوانید.

۹. بازبینی افسانه‌ی ای E، چرا بیشتر کسب و کارهای کوچک موفق نمی‌شوند و برای این مشکل چکار کنیم؟

مایکل گربر

نویسنده‌ی کتاب مراحل مختلف کسب و کاری که به تازگی کار خود را شروع کرده است را مورد بررسی قرار می‌دهد. اگر اولین کسب و کارتان به خوبی رشد نمی‌کند و فکر می‌کنید نفس‌های آخرش را می‌کشد. گربر در این کتاب راه حل‌هایی کاربردی ارائه می‌کند. همچنین مفهوم کار کردن روی کسب و کار و در کسب و کار در این کتاب بیان می‌شود که برای موفقیت در کسب و کار بسیار مهم است.

۱۰. صفر تا یک/ پیتر تیل

پیتر ثیل مؤسس پی پال است. زمانی که خواستید کلاً صنعتی را از هم بدرید این کتاب را بخوانید. کتاب صفر تا یک براساس کلاسی است که تیل در دانشگاه استنفورد تدریس کرده است اما شیوه‌ای که دنیا را درک می‌کنید را تغییر خواهد داد. کتاب صفر تا صد روی شرایط کنونی استارتاپ‌ها، آنچه در آینده پیش خواهد آمد و اینکه چه صنایعی قرار است از هم دریده شوند تمرکز کرده و صحبت می‌کند.

خوب این هم لیست ده کتاب برتر کسب و کار که به شما کمک خواهند کرد در کسب و کاری که شروع می‌کنید موفق بوده و به موفقیت مالی برسید. برای ثروتمند شدن باید کتاب بخوانید و از دانسته‌های با ارزش دیگران استفاده کنید. چیزی که جالب است این است که این کتاب‌ها صرفاً براساس تجربیات خود نویسنده‌ها نیستند و در نوشتن مطالب آن‌ها از زندگی افراد موفق استفاده شده است. این افراد موفق را اصلاً نمی‌توانید ملاقات کنید و در صورت ملاقات هم امکان استفاده از تمام تجارب آن‌ها برای شما فراهم نخواهد بود؛ ولی با خواندن کتاب‌های موفقیت مالی می‌توانید از دانسته‌های آن‌ها مطلع شوید و در زندگی خود نیز از آن‌ها استفاده کنید.

برای اینکه تأثیر گذاری این کتاب‌های بیشتر شود به هنگام خواندن حتماً یادداشت برداری کنید و مطالب مهم را علامت بزنید.

  انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 46

دیدگاه های کاربران (0)

موُسسه آموزشی قوی بنیان بهترین و سریع ترین راه برای رسیدن به موفقیت است.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما