خیلی ها هیچ وقت پولدار نمی شوند. می دانید چرا؟ چون آموزش ندیده اند. ما میتوانیم شرایط مالی شمارا سریع و آسان تغییر دائمی دهیم. بااستفاده از محصولات رایگان ما جزء 10درصد افراد موفق دنیا شوید. موفقیت راه دارد و ما این راه را به شما نشا ن خواهیم داد.

محل لوگو

چگونه ایده‌های پولساز داشته باشیم؟


چگونه ایده‌های پولساز داشته باشیم؟

راه‌های مختلفی برای پول در‌آوردن وجود دارد. اما اولین قدمی که باید برداشت داشتن ایده و خلاقیت است. مسلماً آن دسته از افرادی که دارای ایده‌های پولساز هستند زود‌تر به موفقیت دست پیدا می‌کنند. اما نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که برای کسب موفقیت تنها داشتن ایده کافی نیست. بلکه تلاش و نحوه عملکرد افراد نیز تاثیر مستقیمی در موفقیت و پیشرفت آنان دارد.

چگونه ایده‌های پولساز داشته باشیم؟

 

 

برای رسیدن به موفقیت و پیشرفت شرط لازم داشتن ایده‌های پولساز است، اما تلاش و نحوه اجرای ایده شرط کافی برای یک موفقیت بزرگ است.

برای داشتن ایده‌های پولساز باید چه کار کرد؟

خلاقیت در نوآوری و کمبود امکانات معمولا ایده‌های پولساز جذابی را می‌سازد. زمانی که می خواهید چندین ایده مختلف داشته باشید فقط باید از یک فرمول ساده پیروی کنید تا به خواسته خود برسید.

بازارسنجی

برای آنکه پول دربیاورید ابتدا باید به این فکر کنید که می خواهید در کدام یک از ردیف‌های شغلی وارد شوید. به کدام صنف از کسب و کار علاقه‌مند هستید و ترجیح می‌دهید از آن طریق موفق شوید. اولین قدم برای ایجاد ایده‌های پولساز این است که علاقه خود را نسبت به بازار‌های موجود پیدا کنید. زیرا زمانی که علاقه وجود داشته باشد ایده‌های خلاق نیز به وجود می‌آید.

بعد از بررسی بازار‌های مختلف متوجه می‌شوید که به کدام حیطه شغلی علاقه‌مند هستید. آنگاه می‌توانید با موفقیت هرچه تمام تر در این کار قدم بردارید.

 

نیازسنجی

بعد از آنکه بازار‌های مختلف را به خوبی بررسی کردید، باید به دنبال نیاز‌ها و کمبود‌های موجود در آن بپردازید. اگر به خوبی تحقیق کنید، متوجه می‌شوید که هیچ کسب و کاری بدون نیاز و کمبود نیست. برای مثال اگر به شغل آشپزی علاقه دارید و تمایل دارید در این راه قدم بردارید باید نیاز‌های اساسی آن را به خوبی درک کنید. در آشپزی برای برش نان تست معمولا باید از چاقوی بسیار تیزی استفاده کنید تا نان خورد نشود و مرتب برش داده شود. اما می‌توان از یک چاقوی حرارتی برای برش نان تست استفاده کرد تا هم به صورت مرتب و هم برشته برش داده شود. متاسفانه این چاقوی معمولی در همه آشپزخانه ها نیست و می‌تواند یک ایده خلاق پولساز باشد.

از ایده‌های جالب پولساز می‌توان به کیبورد قابل شستشو اشاره کرد. اگر کمی دقت کنید متوجه می‌شوید که در بین کلیدهای کیبورد فاصله بسیار کمی وجود دارد. این فاصله گرد و خاک و ریز‌گرد‌های زیادی را به خود می‌گیرد که به مرور زمان باعث ایجاد کثیفی و کاهش عملکرد دکمه‌های کیبورد می‌شود. مناسب‌ترین راه این است که بتوان کیبورد را شست. اما متاسفانه این قابلیت هنوز وجود ندارد این ایده خلاق پولساز می‌تواند به تولید انبوه برسد و یک درآمد زیادی را برای سازنده آن به وجود آورد، چرا‌که آلودگی کیبورد یک مشکل اساسی برای همه افراد است.

تحلیل بازار

زمانی که وارد یک شغل می‌شوید و می‌خواهید ایده‌های پولساز خود را پیاده‌سازی کنید باید به این موضوع توجه کنید که آیا با تولید این ایده بازاری برای فروش آن وجود دارد؟ آیا مردم از این ایده استقبال می کنند؟ به این عملکرد تحلیل بازار می‌گویند. ایده‌های پولساز زیادی در هر کسب و کاری وجود دارد. اما نکته مهم میزان کاربردی بودن آن‌ها است که تعیین می‌کند آیا می توان از این ایده کسب درآمد کرد یا خیر. همانطور که گفتیم امروزه تمامی مردم از کیبورد استفاده می‌کنند به همین دلیل با مشکل گرد و خاک در بین کلید‌های آن روبرو هستند، پس ایده کیبورد پولساز یک ایده جالب و پر طرفداری است که به راحتی می‌توان از آن کسب درآمد کرد.

اما چاقوی حرارتی برای برش نان تست ممکن است برای همه آشپز‌ها مورد استفاده قرار نگیرد. زیرا زمانی که چاقو حرارت داشته باشد، نان برشته می‌شود که برای هر نوع سرو غذایی مناسب نیست. تنها بخشی از انواع غذا‌ها نیاز به نان برشته تست دارد.

بررسی میزان کاربردی بودن ایده‌های پولساز در کسب و کار ها را تحلیل بازار می‌گویند. اما نکته دیگری که باید در تحلیل بازار در نظر گرفت، میزان هزینه است. اگر یک ایده خلاق پولساز هزینه زیادی برای مردم داشته باشد مسلماً اکثر افراد از تهیه آن سر باز می‌زنند. برآورد هزینه‌ها یکی از گزینه‌های تحلیل بازار است که به دقت باید بررسی شود.

چند ایده پولساز خانگی

ایده‌های پولساز همیشه نباید ساخت یک وسیله جدید باشد. گاهی می‌شود بدون آنکه وسیله جدیدی را خلق کرد در منزل یک کسب و کار کوچک داشت. به هر نوع فعالیتی که بشود از آن طریق کسب درآمد کرد، ایده پولساز می‌گویند. مشاغل زیادی هستند که می‌توان در منزل آنها را انجام داد و یک درآمد خانگی به دست آورد.

چرم دوزی، ملیله دوزی، خیاطی، سبد بافی، نمد دوزی، عروسک سازی، ساخت بدلیجات، پخت شیرینی از جمله ایده‌های پولسازی هستند که نیاز به سرمایه زیادی ندارند و با کم ترین سرمایه و امکانات می‌توان یک درآمد خانگی داشت.

برای آنکه کسب و کار‌های خانگی خود را تبلیغ کنید تا فروش خوبی داشته باشید، علاوه بر فروش محصولات به صورت خانگی می‌توان به صورت اینترنتی و در شبکه‌های مجازی مختلف تبلیغ کرد تا افراد بیشتری با ایده‌های شما آشنا شوند.

 

  انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 33

دیدگاه های کاربران (0)

موُسسه آموزشی قوی بنیان بهترین و سریع ترین راه برای رسیدن به موفقیت است.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما