خیلی ها هیچ وقت پولدار نمی شوند. می دانید چرا؟ چون آموزش ندیده اند. ما میتوانیم شرایط مالی شمارا سریع و آسان تغییر دائمی دهیم. بااستفاده از محصولات رایگان ما جزء 10درصد افراد موفق دنیا شوید. موفقیت راه دارد و ما این راه را به شما نشا ن خواهیم داد.

محل لوگو

کسب درآمد بدون سرمایه


کسب درآمد بدون سرمایه

نگین و زهرا به ترتیب دانشجوی رشته آی تی و گرافیک هستند. بیایید صحبت‌های آن‌ها را بررسی کنیم.

نگین: سلام زهرا خانم. خوبین شما؟

زهرا: ممنون عزیزم.

نگین: از کسب و کارت چه خبر؟ چقدر درآمد داری کسب کردی؟

زهرا: خداروشکر خیلی خوبه، ممنون از پیشنهادت که بهم دادی.

نگین: ایده من کافی نبود، پشتکار و تخصص خودت بود که شما رو به درآمد رسوند.

زهرا: خیلی ممنونم از لطفت.

کسب درآمد بدون سرمایه

 

کسب درآمد بدون سرمایه و یا با سرمایه کم در گذشته محال بود. اما امروز ذهن‌های خلاق و انسان‌های با پشتکار مثل زهرا خانوم توانسته راه کسب درآمد بدون سرمایه را هموار کند. اما چطور؟

از چه کسب و کارهایی بدون سرمایه می‌توان درآمد کسب کرد؟

موضوع خیلی ساده است. در ابتدا به ۶ روش کسب درآمد بدون سرمایه اشاره می‌کنیم. در آخر نیز به شما خواهیم گفت دوست نگین در ۱۲ ماه؛ چگونه توانست پول خرید یک دستگاه خودروی ۲۰۶ را جمع آوری کند. آن هم بدون سرمایه نقدی و مالی.

یادداشت: قبل از همه باید در زندگی خود مهارت داستان گفتن را یاد بگیرید. این یک تخصص است. چند وقت پیش وقتی در آمریکا جریان ساخت دیوار ترامپ روی داد. عده‌ای با گفتن داستان‌هایی قیمت زمین را در مرز مکزیک و آمریکا به شدت گران کردند. شگرد آن‌ها این بود که خرید زمین در آن قسمت‌ها و بعد مجوز ندادن و مانع شدن به ساخت دیوار معروف ترامپ تعرفه فروش زمین را گران می‌کند. راضی شدن به فروش زمین به قیمت بالا، مردم را به خرید فروش زمین در آن ناحیه به خوبی متقاعد کرده بود.

 

۱- ساخت محتوای آموزشی

مهم نیست شما چه کاره باشید. نهایتاً برخی مهارت‌ها و تخصص‌ها را دارید که دیگران به آن نیاز دارند. مردم برای یافتن پاسخ مشکلات و نیز آموختن مهارت‌های جدید حاضرند پول پرداخت کنند. ارائه محتوای آموزشی آنلاین آینده آموزش است. اگر این طور هم نباشد بخش بزرگی از آینده است.

ما خودمان در یوتیوب و دیگر جاها مهارت‌های زیادی را فرا گرفته‌ایم. اگر شما هم تصمیم داشته باشید به راحتی می‌توانید محتوای آموزشی ضبط کرده و آن را در پلتفرم‌های موجود برای فروش بزارید.

یکی از این شرکت‌های واسط فروش محتوای آموزشی Lynda است. که شاید با آن آشنا باشید. Lynda Weinman در ابتدا وقتی می‌خواست به هنرجوهای خود هنر آموزش دهد. برای جلوگیری از تدریس مکرر، آموزش‌های خود را ضبط کرد و آن‌ها را به صورت کلیپ‌های کوتاه در اختیار هنرجوهای خود قرار داد. در سال ۲۰۱۵ سود حاصل از کسب و کار او ۱۰۰ میلیون دلار بود. در سال ۲۰۱۵ او شرکت را به قیمت ۱.۵ میلیارد دلار به لینکدین فروخت.

یادداشت: چنانچه شما هم دوست دارید محتوای آموزشی ضبط شده خود را به فروش برسانید و از درآمد غیر فعال لذت ببرید. می‌توانید از پلتفورم های رایگان فروش استفاده کنید. یا می‌توانید با کمی سرمایه اقدام به طراحی سایت یا فعالیت در شبکه‌های اجتماعی این کار را شروع کنید.

ما در خود ساخته با نگارش یک مقاله جذاب روش « کسب درآمد با طراحی وب سایت حتی اگه تازه کار باشی! » توضیح داده‌ایم.

 

۲- یک وبلاگ درست کنید و برای خود مخاطب بسازید

یک وبلاگ راه اندازی کنید و برای خود مخاطبانی بسازید. کاری که ما خودمان انجام دادیم. این مدلی بود که به کمک آن کسب و کارمان را ساختیم. همه این کارها با انتخاب نام دامین و میزبانی شروع می‌شود. و شما آماده رقابت هستید. امروزه گزینه‌های رایگانی هم برای ساخت وبلاگ هست. حتی شبکه‌های اجتماعی هم پلتفورم لازم را در اختیار شما قرار می‌دهند. اما پیشنهاد می‌کنیم، خودتان صاحب پلتفورم خودتان شوید. گاهی اوقات در برخی از پلتفورم های شبکه‌های اجتماعی با اندکی تغییر در الگوریتم، تمامی زحمات شما هدر می‌رود.

بنابراین اولین چیزی که ما پیشنهاد می‌کنیم ساخت یک وب سایت و اقدام به جذب مخاطب است. در اولین روزهای شروع کسب و کار بهترین کار این است و بعد شما را مجبور می‌کند مهارت جدید دیگری مثل برندسازی، ساخت کسب و کار، جذب ترافیک را یاد بگیرید.

 

۳- انتشار کتاب‌های شخصی خودتان

اگر داستانی در خود دارید یا ایده‌ای برای نوشتن دارید که دیگران آن را خواهند خواند، شما یک شخص خوش شانس هستید.

در وب سایت آمازون کتاب‌های خود را می‌توانید به صورت الکترونیک منتشر کنید. البته برای ایرانی‌ها هم این امکان خیلی محدود نیست. با دور زدن تحریم‌ها و هزار ترفند دیگر می‌توان کتاب‌های خود را به صورت الکترونیک در سایت آمازون فروخت.

این اتفاق تازه نیست. پنجاه طیف خاکستری یکی از کتاب‌های آل. جیمز است که با این روش منتشر شده و بیشتر ۱۲۵ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. شما ابزار انجام این کار را دارید. فقط کافیست که کار را شروع کنید و در بین اجتماع شلوغ برجسته شوید.

 

۴- تدریس خصوصی برای کودکان

اگر در کمترین زمان به دنبال کسب درآمد هستید، تدریس خصوصی برای بچه‌ها محتملا یک شرط بندی خوبی است. والدین دوست دارند خرج کنند تا فرزندان آن‌ها رشد کند و از دیگر بچه‌ها جلوتر باشد. اگر جوان هستید و روش‌های گفته شده در بالا در دسترس شما نیست. تدریس خصوصی برای بچه‌ها را امتحان کنید. باید خلاق باشید و پیدا کنید که مردم برای چه چیزی خرج می‌کنند.

چیزی که ما متوجه شدیم، مردم برای چنین آموزش‌های خصوصی ساعتی حداقل ۱۰۰ هزار تومان پرداخت می‌کنند. حتی در کشورهای توسعه یافته این میزان حداقل ۲۰ دلار در ساعت نیز هست.

۵- فریسلنسری

فریلنسری یکی از بهترین راه‌ها برای کسب تجربه و راه شروع برای راه اندازی یک کسب و کار است. یا راهی برای رسیدن به امنیت شغلی در کاری است که عاشق آن هستید.

محبوب‌ترین گزینه‌های فریلنسری: طراحی وب سایت، نویسندگی، ویراستاری، برنامه نویسی حتی چیزهایی که مربوط به سرگرمی است.

درآمد چند هزار تومان برای فهمیدن سازوکار کسب و کار لازم است. بعد مسیر درآمد بیشتر برای شما روشن می‌شود. سپس می‌توانید یک کسب و کار مستقلی را برای خود راه اندازی کنید.

 

۶- دراپ شیپینگ

دراپ شیپینگ نوعی کسب و کار است که در آن شخص یا کسب و کار واسط فروش محصولات بین فروشنده اصلی محصولات و خریداران است. سیستم فروش به آن صورت است که فروشنده محصولات را تبلیغ و سفارش می‌گیرد. سپس عمده فروش یا تولید کننده؛ محصولات را به خریدار ارسال می‌کند.

دراپ شیپینگ کار زیبایی است؛ شما بدون انجام کار سنگینی، درآمد کسب می‌کنید.

با جذب افراد و تشکیل یک تیم شما فقط کار تبلیغ یک محصول یا شرکت را انجام می‌دهید و از فروش‌هایی که آن‌ها تجربه می‌کنند شما درآمد کسب می‌کنید. Gretta van Riel یکی از مجموعه‌های موفق در این زمینه است که با اجرای این مدل در عرض ۵ سال بیشتر از ۵ میلیون دلار درآمد داشتند.

 

روش کسب درآمد زهرا و درآمد ۶۰ میلیونی او در سال ۱۳۹۷

زهرا یک متخصص تولید موشن گرافی است. درست است سرمایه مالی نداشت؛ ولی سرمایه دیگری به نام تخصص داشت. او کسب درآمد بدون سرمایه را از پارسال شروع کرد و هر ماه درآمد نزدیک به ۵ میلیون تومان کسب کرد.

کار او ساخت و طراحی موشن گرافی است. به صورت فریلنسری برای شرکت‌ها و کسب و کارها موشن گرافی طراحی می‌کند. روش تبلیغات او در پلتفورم هایی مثل لینکدین و وب سایت شخصی خودش است.

 

خلاصه کلام

کسب درآمد بدون سرمایه کار عجیبی نیست. داشتن روحیه کارآفرینی زمینه کسب درآمد بدون سرمایه است. البته داشتن تخصص هم لازمه کار است.

  انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 31

دیدگاه های کاربران (0)

موُسسه آموزشی قوی بنیان بهترین و سریع ترین راه برای رسیدن به موفقیت است.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما