خیلی ها هیچ وقت پولدار نمی شوند. می دانید چرا؟ چون آموزش ندیده اند. ما میتوانیم شرایط مالی شمارا سریع و آسان تغییر دائمی دهیم. بااستفاده از محصولات رایگان ما جزء 10درصد افراد موفق دنیا شوید. موفقیت راه دارد و ما این راه را به شما نشا ن خواهیم داد.

محل لوگو

کسب درآمد از طریق اینترنت


 

چگونه با کسب درآمد از اینترنت ثروتمند شوید؟

همه شما می دانید که اینترنت الان یکی از مهم ترین محل کسب و کار است. خیلی از دوستان و آشنایانتان به کمک بستر اینترنت درآمد کسب می کنند و ثروتمند می شوند. امروز قصد داریم درباره راز ثروتمند شدن در اینترنت با شما صحبت کنیم. تا بتوانید با ۳ روش موثر موفق به کسب درآمد از اینترنت شوید.

و این را هم می دانید که همه با یا یک دانش متوسط می توانند در اینترنت درآمد کسب کنند. اما ثروتمند شدن با کسب درآمد گرچه مرتبط هستند ولی با هم فرق دارند.

 

چگونه با کسب درآمد از اینترنت ثروتمند شوید؟
چگونه با کسب درآمد از اینترنت ثروتمند شوید؟

ما در این مقاله به ۳ روش عمده ثروتمند شدن در اینترنت اشاره می کنیم:

۱- فروش اجناس و تبلیغ حداکثری در گوگل

قبل از شروع یک کسب و کار فروش اجناس یک لحظه توقف کنید و این سوالات را از خود بپرسید:

  • آیا من چیزی از دیجیتال مارکتینگ می دانم؟
  • آیا من امکان هزینه برای تبلیغات را دارم؟
  • آیا از وضعیت رقابت در صفحه نتایج گوگل تصور درستی دارم؟
  • قدرت ریسک پذیری من چقدر است؟
  • آیا سرمایه لازم برای خرید اجناس را دارم؟

اگر فرض کنیم شما سرمایه و یا کالا دارید و تصمیم گرفته اید، آن ها را در اینترنت بفروش برسانید. قبل از هر چیزی بدانید که خرید و فروش در اینترنت به سادگی نیست که از بیرون تصور می شود. ساخت و طراحی فروشگاه اینترنتی، اخذ تمام مجوزها و درگاه های بانکی و … فقط شروع یک کسب و کار اینترنتی است. نگهداری و پرداخت هزینه های وب سایت، همچنین بروزرسانی آن از دیگر کارهای لازم است.

امروزه هر کسی بخواهد از اینترنت چیزی بخرد، عمدتا در گوگل سرچ می کند. در صفحه نتایج گوگل تعدادی وب سایت حضور دارند. بیشترین میزان بازدید، مال وب سایتی است که در رنک ۱ قرار دارد. آیا شما امکانات و دانش لازم برای رقابت با این وب سایت ها را دارید؟ آیا می توانید این کارهای مربوط به بهینه سازی را برونسپاری کنید و برای آن منابع مالی لازم را پیش بینی کرده اید؟

وضعیت بازار در ایران امروز آشفته است. از این رو کارخانه ها و تولیدی ها اجناس را به صورت نقدی به فروشنده ها ارایه می دهند. بنابراین برای خرید کالا و فروش آن نیاز به سرمایه کلانی خواهید داشت.

اگر همه پاسخ هایتان به این سوالات مثبت است، می توانید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید. کسب ثروت در فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر است. چون در این نوع خرید و فروش افراد بیشتری از سراسر کشور خواهان خرید اجناس شما هستند. در حالی که اگر یک مغازه داشتید، در خوشبینانه ترین حالت فقط همشهری های شما مشتری بالقوه شما بودند.

آینده فروشگاه های اینترنتی

خیلی از ویژگی ها باعث شده، فروشگاه های اینترنتی آینده روشنی داشته باشند و شما می توانید با کسب درآمد از اینترنت ثروتمند شوید.

۱- خرید و فروش امن

۲- تجربه خرید خوب

۳- فرار از پرداخت مالیات

۴- رشد فناوری های ارسال کالا به مشتری

۵- صرفه جویی در وقت و انرژی

۲ -ارایه خدمات در اینترنت به تمام مخاطبان بالقوه

در کشوری مثل ایران، جوان های زیادی متخصص هستند، سال هاست به کمک تخصصی که دارند، نیاز افراد را برطرف می کنند. اگر شما هم یک متخصص هستید می توانید به کمک کسب درآمد از اینترنت ثروتمند شوید. اما چطور؟

در ابتدا بستری برای ارتباط با مشتری فراهم کنید. سپس تبلیغات کنید. در نهایت خدمات خود را به مشتری ارایه داده و از آن طریق درآمد کسب کنید. اما صرف انجام این کار شما را ثروتمند نمی کند. برای این که ثروتمند شوید باید کسب و کار خدماتی خود را توسعه دهید.

برای افزایش ثروت در این نوع کسب و کار باید نیروی انسانی خود را رشد دهید. سپس ارایه خدمات و بستر لازم را بهینه سازی و به اصطلاح فنی کار خود را سیستماتیک کنید. در این صورت کسب و کار شما به سرعت رشد می کند. درآمد شما روز به روز بیشتر شده و موفق می شوید.

خدمات چه چیزی می تواند باشد؟

  • ارایه خدمات آموزشی
  • ارایه خدمات تعمیرات
  • ارایه خدمات ترجمه و تالیف
  • ارایه خدمات چاپ
  • ارایه خدمات پولی و بانکی
  • ارایه خدمات دیجیتال مارکتینگ
  • و …

۳- دلالی کالا یا خدمات به صورت داینامیک

بهترین و پربازده ترین روش کسب و کار دلالی کالا و خدمات است. در بین کسب و کارهای اینترنتی قدرتمند در ایران؛ این نوع کسب و کار ها بیشترین درآمد را دارند. عدم نیاز به سرمایه و نیروی کار مهمترین عامل پیشرفت این نوع کسب و کارهاست. این نوع کسب و کار ها اگر به صورت هوشمندانه و داینامیک راه اندازی شوند، درآمد کلانی حاصل می شود.

ساده ترین حالت این نوع خرید و فروش افیلیت مارکتینگ ها هستند که از مردم برای دلالی کالا یا خدمات دیگر شرکت ها استفاده می کنند. اگر دوست دارید شما هم یک دلال اینترنتی باشید، باید با صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ آشنا باشید. این نوع کسب و کار ها در بلند مدت به ثمر می رسند. خیلی از ثروتمندان ایرانی با این طریق ثروت کسب کرده اند. و شما هم می توانید با کسب درآمد از اینترنت ثروتمند شوید.

برای ثروتمند شدن باید مثل ثروتمندان باشیم

مردم زیادی با نیازهای متنوع در اینترنت به دنبال راه حل و پاسخ به نیاز خود هستند، شما می توانید به این نیازها پاسخ داده و درآمد کسب کنید. اما ثروتمند شدن و حفظ و پس انداز درآمد و شاید سرمایه گذاری دوباره آن یکی از فاکتورهای لازم برای ثروتمند شدن است. ما پیشنهاد می کنیم رفتار و سبک زندگی ثروتمندان را بررسی و از آن ها الگو بگیرید.

  انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 73

دیدگاه های کاربران (0)

موُسسه آموزشی قوی بنیان بهترین و سریع ترین راه برای رسیدن به موفقیت است.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما