خیلی ها هیچ وقت پولدار نمی شوند. می دانید چرا؟ چون آموزش ندیده اند. ما میتوانیم شرایط مالی شمارا سریع و آسان تغییر دائمی دهیم. بااستفاده از محصولات رایگان ما جزء 10درصد افراد موفق دنیا شوید. موفقیت راه دارد و ما این راه را به شما نشا ن خواهیم داد.

محل لوگو

راه های موفقیت از دیدگاه برایان تریسی


دیدگاه برایان تریسی

اگر هیچ تخصصی در زمینه راه های رسیدن به موفقیت هم نداشته باشید، اما به هر حال عقیده هایی را در این خصوص برای خود دارید. ممکن است نظرهایتان تا یک جا از زندگی‌تان شما را پیش برده باشد اما برای پیشرفت به نقطه نظرات بهتری نیاز پیدا خواهید کرد. موفقیت چیزی نیست که به راحتی بدست آید. در این راه باید از تجربه های افرادی که این مسیر را طی کرده اند باخبر بود. قصد داریم در خصوص نقطه نظرات انسان موفقی مانند برایان تریسی صحبت کنیم. می خواهیم ببینیم این سخنران زبده ملاک هایش برای تبدیل شدن به یک فرد موفق چیست! اگر قصد دارید تلنگری به خود بزنید با ما تا انتها همراه باشید.

راه های موفقیت از دیدگاه برایان تریسی
راه های موفقیت از دیدگاه برایان تریسی

۱) توجه ویژه به آموزش

تریسی معتقد است کسی که به یادگیری فوق العاده بالا؛ اهمیت میدهد، شانس بیشتری برای رسیدن به موفقیت دارد. پر واضح است شخصی که میزان تحصیلات بالاتری دارد از تخصص بیشتری نیز برخوردار است، همین امر باعث می شود که حقوق دریافتی‌اش هم بالا باشد. تریسی پیشنهاد میدهد هر کسی که موفقیت میخواهد هیچ وقت از آموزش دادن به خود دست برندارد.

۲) بدست آوردن مهارت بیشتر

نمی خواهیم این را عنوان کنیم که برای رسیدن به موفقیت باید همه فن حریف باشید. اما تریسی معتقد است که برای رسیدن به موفقیت باید مهارت های زیادی بلد باشید. به طور طبیعی وقتی مهارت در زمینه های مختلف داشته باشید شانس بیشتری هم برای کاریابی دارید.

۳) ارتباط بیشتر با دیگران

برای رسیدن به موفقیت باید با افراد زیادی نشست و برخواست و یا حداقل یک دیدار داشته باشید. در زمان مناسبش هر فردی می تواند زمینه ساز فعالیت و یا شغلی برای شما باشد. البته که این کار به زمان هم نیاز دارد و یک روزه نمی شود با همه آدم های روی زمین ارتباط داشت.

۴) نظم در کار

شاید این مورد را همه بدانیم. اما مهم این است که کمتر کسی آن را جدی می گیرد. کلاه تان را قاضی کنید و ببینید آیا واقعا در انجام کارهایتان نظم دارید؟! اگر اینطور هست که هیچ اما اگر تعلل می کنید؛ بدانید از راز های موفقیت، نظم و دقت داشتن در کارهاست. من فکر میکنم چون نظم خیلی به چشم نمی آید زیاد هم جدی گرفته نمی شود.

۵) ظاهر آراسته

حتما شنیده اید که می گویند عقل مردم در چشم‌شان است. تریسی هم همین عقیده را دارد. او می گوید مردم شما را با لباس های‌تان قضاوت می کنند. پس چه بهتر که مثل آدم های موفق لباس بپوشید. به ظاهرتان اهمیت بدهید چرا که ناخودآگاه از ظاهر خود الهام می گیرید. این خیلی می تواند در پیشرفت‌تان موثر باشد.

۶) زیاد کردن خلاقیت

تریسی هیچ چیزی را مانند خلاقیت سرعت بخش دهنده‌تر، برای رسیدن به موفقیت نمی داند. او می گوید در انجام کارهایتان خلاق باشید، این کار باعث می شود که سریعتر به کارهایتان برسید. ایده های خلاقانه ای را در سر بپرورانید؛ چرا که هر کدام‌شان می توانند پولساز باشند.

۷) داشتن شخصیت قوی

برای رسیدن به موفقیت داشتن یک شخصیت عالی لازمه کار است. یکی از مواردی که به شما شخصیت می دهد، صداقت است. اگر اطرافیان‌تان متوجه صداقت‌ گفتار و رفتار‌تان بشوند، به جرات می توان گفت که نیمی از راه موفقیت را طی کرده اید. پس اگر تا به الان به این نکته مهم توجه ای نداشته اید، نیاز به تجدیدنظر دارید.

  انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 28

دیدگاه های کاربران (0)

موُسسه آموزشی قوی بنیان بهترین و سریع ترین راه برای رسیدن به موفقیت است.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما